Slut som artist.....

Tuesday Comments

......känns det faktiskt som, för idag har Mia & jag varit & shoppat i H-vall !!!

Jag har ju sagt flera gånger att jag vill gå på Albert & Herbert samt Dollar Store, men har inte tagit mej dit förrän idag.
Jo det fyndades en del, kan väl inte påstå att jag var jätte impad av affärerna mer än att Dollar Store var mycket bättre än i H-sand. Men som sagt lite handlades det i alla fall såsom plastbyttor, sockar, ljus, rengöring, kakmått som jag skall ha värmeljus i, lite mer julklappar & en morsdagspresent till mamma, tårtpapper, liten zink balja för att ha snaps i, ja det var säkert mer som jag inte kommer ihåg just nu.

Här kommer bilder på mina favvis fynd ialla fall



2 st såna här underbara "platta" buketter blev det, vet inte riktigt ännu var dom skall få stå, om inte annat är dom snygga som till en dukning. 75:-/st Kjelles (ligger berdvid Albert & Herbert)





Super söta ljuslyktor 29:-/st Albert & Herbert



Jätte söta ljusmanchetter 30:-/st Kjelles

Sen var vi ju & käkade lunch, & när vi for hem skulle vi besöka Nordljus, jag hade "sparat mej" till den affären & tror ni inte på fan att det var stängt månd +tisd !!! typiskt när jag äntligen var på "fel sida " stan, ja ja det får bli en annan gång.

Nu sitter vi & väntar på Att Mia, Tobbe & Amanda skall komma hit, för Tobbe skall ge oss massage !!!
de ni (kan kanske behövas efter en sån här dag)

God kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå åka till Huddik!!! Ska kolla om jag ev. kan övertala Kenneth till helgen!

2009-02-04 @ 11:12:46
URL: http://www.metrobloggen.se/kladdkakan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0