Tvättdag & anonyma kommentarer

Myspace Comment: Wednesday

Hej
Ett tag sen nu igen......
Ja det har väl varit rätt mycket nu på slutet, igår var jag på en intervju på en ny "arbetsprövar plats" helt plötsligt dyker det upp lite här & lite där känns det som, men hur som helst så kändes det verkligen toppen ! Jag tänker inte avslöja här på bloggen om vart utan kan nämna att det är på en rätt stor butik och dess kontor. Så blir allt som jag/dom tänkt oss börjar jag där redan på tisdag. Naturligtvis kommer jag att berätta för mina nära & kära men det får bli muntligt det.

Allt detta beror på att det är fortfarnade samma person som kommenterar min blogg & inte ger sej till känna, tycker inte att det känns så najs att lägga ut allt möjligt längre, lite tråkigt kan tänkas.....Vet jag bara vem det är så skulle det kännas mycket roligare igen.....för till saken hör att det här med bloggen, är verkligen min grej, jag verkligen älskar detta & då vill man ju inte att folk skall sitta & kommentera anonymt el. med PomPom, idetta fall är det samma person, det har jag redan listat ut.
Det är klart att jag inte vet alla som läser, men uppenbarligen så gillar dom det jag skriver & det är ju det som är meningen, men att hela tiden kommentera "hemligt" tycker jag inte alls är så kul, kan nu hända att jag verkligen känner denna person & att det bara blivit ett missförstånd....då finns det ju fortfarande chans att ge sej till känna, lite tråkigt vore det ju om jag måste sätta lösenord till min blogg....
Då blir det inte lika kul, dvs alla gulliga bloggläsare kommer inte åt mej längre, för naturligtvis läser ju även jag andras bloggar, det är ju det som är hela grejen, men tycker jag ngt osv då skriver jag ju vem  jag är.

Nog om detta, igår var det fettisdag, så jag passade på att baka egna semlor, mycket godare tycker jag.





Denna fina vas i "fattigmanssilver"  + orkideerna i plast hittade jag på Blomsterlandet,
samma stuk som lyktorna & ängeln.
Katten Iris ligger i bakgrunden.

Idag har Gustav varit på VC & tagt blodprov i armen , för att se om det är våra älskade husdjur han inte tål....svar kommer vi få om ett par dar.

Lina gör sin prao vecka i en butik i Birsta, kul tycker hon, men hon har väldigt
ont i fötterna när dagen är slut !!!
Mycket att bara stå, hela tiden.

Snart är det dags för mej & ett gäng brudar att ha en tjejkväll, kommer att bli jätte kul, vi kommer att börja dagen med lunch för dom som kan, sen skall vi träffas för att sitta & göra smycken & dricka vin & cider & till sist har vi beställt bord på en restaurang, sen får vi se vart kvällen slutar......!!!
Jag skall inte glömma kameran.

Nej gott folk, nu skall jag ta mej an tvättstugan, så höres vi senare.

Tjing tjong

Kommentarer
Postat av: Sarvelusen

Semlorna ser goda ut!! det blir ett MVG :)

Syns på lördag.

2009-02-25 @ 13:31:05
Postat av: orsa

Nu måste vi höras på luren innan lrdag då vi kommer hem.

Vi hörs i kväll. Jag känner mig glad för din skull och är nyfiken på vad det är för något skoj. Nu ska vi käka lunch. Erik har varit i skidskolan

Kram

2009-02-25 @ 14:07:55
Postat av: Mia

Hej tjejen! Ja, det är himla kul att du har en massa jobberbjudanden. Det är bara att välja och vraka, det är ju så det ska vara, eller hur? Ska själv på en intervju imorgon, du får höra hur det gick när vi ses, för vi skulle väl till stan och/eller Birsta imorgon om jag inte är alldeles senil?? Längtar till på lördag. SKA BLI SÅ KUL. Och passa dig - jag ska också ta med mig kameran....KRAM!!

2009-02-25 @ 20:23:15
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia igen

Glömde ju: SNYGGA SEMLOR. "Typiskt dig Bettan" ;-)

2009-02-25 @ 20:24:02
Postat av: Kattos <3

Börjar kännas hotfullt med alla kamrer som skall fota :( Men jag får väl se till att inte sitta nära dig Bettan för då kanske det blir normal mängd vin och Må så gottinte några foto bevis jag behöver skämmas för.

2009-02-25 @ 23:47:49
Postat av: Ann-Helen

Hej!!.. Jag brukar ramla in här och läsa din blogg..Tråkigt att någon kommenterar anonymt..Jag hoppas de ger sig till känna så du kan skriva det du vill :). .Jag är iaf Linas gamla dagisfröken (från Alnö). Vi har träffats på tynderö hos Britta efter det :)

2009-02-26 @ 08:13:23
Postat av: Lisbeth

Hej! Bettan snygga semlor, men jag gjorde också läckra bullar, roligt att läsa din blogg, håller tummarna för att du får jobbet.

2009-02-26 @ 08:16:01
Postat av: Annalen

...Va barnsligt att vara anonym... "surt sa räven" kanske...

Du har så fina bilder och det är såå himla kul att läsa din blogg. Tänkte kolla med dej en sak: Har ett recept på Tacopaj modell större i långpanna "Bettans" har Eva skrivit. Räcker den till 8 pers tror du???

2009-02-26 @ 12:53:30
Postat av: Bettan

Hej Anna-Lena

Jo det skall tom räcka till 10 pers om jag kommer ihåg rätt. Vad kul att du tycker om min blogg, skall försöka att inte bry mej så mycket, utan fortsätta skriva nästan som vanligt.

2009-02-26 @ 13:59:06
URL: http://bettzyboop.blogg.se/
Postat av: Emma Halvarsson

Hallå, snygga semlor ;-)



Längtar tills lördag jag, jag bangar dock lunchen..men kommer vid 16-snåret iaf =)



Kramkram

2009-02-26 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0