Underbart är kort

Myspace Comment: Sunday 14

Jaha då var vi hemma igen då....vi har haft en otroligt mysig lördag på berget, inga problem med ngn ting trots Skid SM, vi fick väl förklara för si så där en 4 olika parkeringsvakter att vi skulle på hotellet, men det var inga problem. Rummet skulle vi inte få förrän vid 15-tiden, men även det var klart när vi kom - kanon

Här kommer lite bilder på rummet, vi kostade på oss mini sviten:





Utsikten fr vårt rum


När vi var installerade & klara så intog vi spa:et, har aldrig varit där sen dom byggde om, hur mysigt som helst, vi badade, pratade & pratade & pratade (ingen som avbryrt osv....) bastade, åt lunch, ja bara var liksom









Men varför är inte jag med på några bilder då, tänker ni nu säkert....lungn det kommer mera, hi hi hi

Eftersom vi hade så fint rum måste man ju passa på att utnyttja även det, man skulle haft en natt till så man hinner med allt.





Jag sa till mamma att jag skulle knäppa kort på innehållet i min toalettväska, observera att jag använder allt trots en enda dag......hi hi & då syns inte fönborsten & plattången, Magnus han ruskar bara på huvudet, ändå så har det krymt med tiden.



Sen bar det av till restaurangen & 3 rätters middag, huuur gott som helst, det var ngn slagst hjort till förrätt, majskyckling & potatis till varmrätt, & ngn supergod kaka med glass till efterrätt.









Efter detta gick vi ut till "eliterna" & tjuvlyssnade på deras underhållning, jätte kul, & där träffade vi Hinken & Thomas Svedberg & sist men inte minst Gunde Svan


Gunde på scenen

Ja som ni ser så var det en jätte mysig helg, nu skall jag fara med min dotter på stan, man tänker ju inte på att det är öppet på söndagar ochså.

tjinge ling

Kommentarer
Postat av: Pompom

Men Bettan då! Fick inte Gunde ut dig i spåret?

2009-02-01 @ 15:07:45
Postat av: Jeanette

Ja, det finns de som har det bra! Visst är spa avd. på Södra mysig. Brukar önska mig presentkort där varje år, men jag fick inget 2008. (snyft)

2009-02-01 @ 16:46:36
URL: http://www.metrobloggen.se/kladdkakan
Postat av: Bettan

Jag brukar ju inte lägga ut kommentarer fr dom jag inte vet vilken det är, men vem är Pompom ???????? Ge dej till känna med ditt namn så jag vet vem det är, för som sagt jag älskar ju kommentarer.

2009-02-01 @ 18:26:33
URL: http://bettzyboop.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, det skulle ju varit najs med spa på Södra, men det är bara kapitalister i Timrå som har råd med det (hihi) Ni ser ju ut att ha myst riktigt ordentligt. Det kostar att ligga på topp! Kram kram

2009-02-01 @ 18:46:19
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Kattis

Mysigt ni hade det :) det var ni värda!! Hoppas vårat presentkort räckte till efterrätten åtminstonde.....asg

2009-02-01 @ 21:00:32
Postat av: Marie

Underbart att du hann friskna till med tanke på vad mysigt ni hade. Underbart härligt trots att Magnus inte fick gå på hocky och se när dom vann.. Men vad går upp mot en helkväll med frugan. Kram

2009-02-02 @ 13:53:41
Postat av: Elin

Men ååå va härligt, den som fick åka i väg på nåt sånt. Men gud Bettan använder du allt det där varjedag hehe, hur orkar du hålla på? orkar knappt ta på mascara på morron hehe. kram kram

2009-02-03 @ 09:27:51
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0