Tjejfest

Myspace Comment: Saturday 10

Tänk vad tiden går fort när man har roligt !! Vet inte vart kvällen tog vägen.....vi åt gott, surrade, sjöng, spelade spel, ja som sagt det var jätte trevligt !!

Här kommer lite bilder från gårdagen hos Katarina:


Kristina, Disa, Sofie & Cissi


Sara & Kristina


Maaat !!


Kristina & Katarina, fräna brudar det där


Trallande jäntor, Katarina & Cissi, inte klokt vad snygga man kan vara i kroppen trots åldern !!

----------------------------------------------------------------------------------------

Ja &sså måste jag ju ta lite "hemma hos" bilder, jaa den här kvinnan har hur fint som helst skall ni veta, man blir riktigt inspirerad !!




Del av hallbordet


Synd jag inte knäppte innan alla hade kommit, dvs utan en massa kläder.


En av tre katter, kom inte ihåg namnet på den här sötisen.

Jaa & Nilsson bangade, när dom flesta skulle ut på krogen....men jag hoppas dom fick kul trots att inte jag var med.....hi hi hi

Så när jag anlände hemma strax före kl. 24.00 så möttes jag av den här snyggingen !



Ha ha, ja som ni ser så får vi bara ännu mer snö, så han var tvungen att dra av innan han la sej, & det snöar fortfarande så det blir en skottning till ikväll.


Fin vinterbild

Imorse hade Gustav samling kl.07.00 på Gärde inför en hockeymatch, tur man har en otrolig man, för jag fick sova + att dom skall iväg nu kl. 14.00 till isladan för att spela örnligan. Jag ÄLSKAR dej Magnus !!

Jag & Lina måste iväg & fylla upp mat förrådet inför Melodifestival mys som vi tänkte ha.

Till middag tänkte jag göra Taccorulla med underbart god sås & sallad.
Blev lite sugen då Marie ringde om receptet igår.

Må bäste man/kvinna  vinna ikväll !!

Kommentarer
Postat av: Marie

Roligt att festen blev lyckad. Roligt att se lite kända ansikten. Och vad snö. Härligt. Här är det vitt av dimma.

2009-02-07 @ 16:38:12
Postat av: Mia

Ni ser ju ut att ha haft trevligt igår. Synd att jag inte kunde vara med. Men det blir säkert fler gånger. OCH VA FINT Katarina har det. Har ju hört så mycket om det så det hade ju varit kul att hälsa på henne. Ha det så bra så hörs vi imorgon eller så! Kramis!

2009-02-07 @ 17:45:14
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Sarvelusen

Jättekul fest!!!!men du var ju inte den enda som bangade krogen ;-)

2009-02-07 @ 21:27:25
Postat av: Bettan

Till Sara: lögnerska där !!!!

2009-02-07 @ 22:02:12
URL: http://bettzyboop.blogg.se/
Postat av: Kattis

Tack du själv för att du bidrog med ditt underbara humör, en fest med dig blir aldrig misslyckad!!! Kul att du fotade ser ju ganska bra ut på bild - Huset menar jag alltså............... hi.hi..

2009-02-08 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0