Anna´s nya sovrum

Myspace Comment: Monday 45

Ja idag började jag dagen på hörcentralen med Lina, hon måste ha ett nytt audiogram (hörselkurva) inför gymnasievalet, vilket för övrigt skall lämnas in innan 1 Februari, och hon är fortfarande osäker på vad, pratade med hennes "syo" idag & han sa att hon kunde ändra sej innan april ifall hon ångrat sej.

Så mao for jag inte tillbaka till stan för att jobba utan tar igen den här dagen under veckan, för övrigt har jag tvättat & plockat, vetehåken vad det är med mej, men jag är såååå trött & slö nuförtiden, Magnus likaså, & inte nog med det så känns det som om jag börjar bli sjuk, börjar få ont i halsen & känner mej hängig.

Men innan jag tar en liten vila så skall jag fixa middag, det blir kål & köttfärsgryta med
grädde & cremefraiche, mums.

Har fått en kommentar från Sara, att jag skall lägga ut Anna & Pärra´s nya sovrum. (vilket jag naturligtvis hade tänkt, men hon är ju så nyfiken den där Sara att hon inte kan vänta...hi hi). Vi var förbi igår kväll på en liten inspektion, jag har som vanligt varit smakråd vid tapetvalet, (men hon hade faktiskt kollat in den här tapeten tidigare) stackarn är ju färgblind.



Jag tycker det blev huuuur snyggt som helst, sängborden har hon målat om samt alla ramar
som tidigare var guldfärgade, smart tyckte jag.



Denna bild tog jag för att visa fd trägolvet som hon ochså målat vitt, snyggt va, när vi kom så höll hon för
 fullt på med att fixa till allt, så gardinerna hade hon nyss satt upp & därmed inte hunnit fixa till.

Jaa så har dagen sett ut hittills för mej, 2 kortare prommisar med Boris har jag ochså gjort, tycker det är jobbigt att gå när det är oplogat, annars hade det blivit "långisar"

Avslutar med en rolig bild:



Ha dé bra

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud va snyggt sovrummet är!! avis Tyckte det såg ut preciiis som mig och Tobbe när vi står och speglar oss....det sägs ju att man är 25% tjockare i spegeln så det är nog bara den som ljuger....hihi

2009-01-26 @ 15:18:49
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0