Lördag kväll



Grabbarna är på hockey.
Lina & jag har varit en sväng hos mamma för att hämta några mattor,
så när vi skulle till att åka bjöd mamma oss på tai-mat, som vi tog med oss hem, mums.

Just nu har Lina & en kompis tagit en prommis med Boris, själv hoppade jag över det, tyckte
det var lite för kallt, latisen, nåja nya tag imorgon, annars är ju risken att man ser ut så
här innan det är klart....Obs! det är inte jag !!!



Stackars människa !! eller är bilden fejkad....????
Hursom helst så blir jag liv rädd, jag måste gå ner i vikt kvickt !!

Igår var vi som jag skrev tidigare hos Mia som fyllde år, jätte trevligt & gott, mycket surr & skratt,
Mias föräldrar var ochså där + hennes granne Emma.


Mia, Emma & Bertil

Imrogon skall Gustav ha innebandymatcher i Fränsta, så Magnus & sonen kommer vara borta hela dagen,
då tänkte Lina & jag passa på att besöka Birsta, får se om det blir ngn shopping.

Ikväll är det inget planerat, tänkte väl sno ihop en paj tills hockeyligisterna kommer hem...sen blir det ngn bra film hoppas jag, annars börjar jag & plöjer Sex and the city som jag fick av Magnus i födelsedagspresent.

Ha en bra kväll !!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men FY FAN va äckligt....fast jag tycker att jag är rätt så lik det där fettot :(

Nu fick jag PANIK..........HJÄÄÄÄLP!

2009-01-10 @ 18:02:09
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia - igen

Men Bettan! Hur kunde du tycka att det var kallt ute?? Vi hade 0 grader...men så bor man ju i sydligare breddgrader också ;-)

2009-01-10 @ 18:03:42
Postat av: Elin

Men haha vilken grotesk bild, fy.. Ååå va gott med paj, du fixar och grejar du. Hälsa familjen. kram på er

2009-01-10 @ 19:38:11
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Sarvelusen ;-)

(OBS! det är inte jag) Ha...ha...du är rolig du!

Läskig bild! tänk att människor kan bli så stor och inte vakna upp i tid.

2009-01-12 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0