Måndag kväll

Myspace Comment: Monday 41

Jaha då var helgen över då....
Idag har jag varit på stan med Lina, hon har gjort en rejäl ansiktsrengöring på Belle Visage, syns verkligen skillnad just nu är hon lite "röd flossig" men det lägger sej, tror hon tycker det känns super, trots piiinan,
för det gör ont när porerna skall tömmas, ögonbrynen blev ochså plockad.

Därefter, åt vi senare lunch på Piccolo, stans godaste sallads restaurang enligt mej & Lina.
Vi hann även med ett liten snabbis in till Eva på hennes jobb (Lina´s "plastfarmor") innan vi for till vårdcentralen för att ta vår 2:a spruta Epaxal, den vi tog innan vi for till Thailand ifjol, så nu är det gjort & därmed klarar vi oss i minst 20 år, men fy då är ju jag 62 bast, som typ mamma är idag.......hjälp.

Därefter ville Lina in till Birsta hon skulle kolla på skor (måste vara typ "femtielfte" gången), hon har fortfarande inte hittat/köpt vinterskorna ännu....???? men så kom hon liksom på att snart är vintern slut, så nu funderas det tydligen på vår/sommar skor istället, Magnus tycker det är lika bra hon köper sej ett par "sockeplast" kommer ni i håg dom man hade på gympan när man var liten, ja mer än så tycker han ändå inte att hon har på sej i idag....ja ja lite överdriver han väl ändå.

Har glömt lagt ut bilder på grabbarna från helgen, dom satt & såg en film som hette "kollo pappor" & där tältades det i varje fall, Gustav blev sååå sugen på att tälta, inga problem tyckte pappsen, gick ut i förrådet & hämtade tältet, ja sen får väl bilderna tala, så sov dom på lördag natt.
Jag sov suuuper den natten, helt snarkfritt kan jag lova.


Boris tyckte det var spännande, men han valde dock ändå att sova med mej.






Som ni ser var det fler som blev nyfiken, såsom katten Iris.





Ja toka på sommar nöje.....


Gustav tyckte det var hur häftigt som helst, här sitter han när hans far sliter med "campingen"

Nej gott folk, åter igen har jag gett er lite av min vardag, kul om ngn fler startade en blogg,
eller att kommenterade lite mer, för jag ser att det är många som läser.

Nu skall jag kolla in idrottsgalan, innan det blir sängdags/läsdags, inatt låg jag till över ett innan jag kunde lägga ifrån mej boken som jag nyss köpt (se tidigare inlägg) den var lite trög i början men nu verkar det lossnat.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Mia

Hälsningar från Sollefteå: Emma är ledig från jobbet på onsdag och hänger också med oss på stan då! Kul va?! Vi hörs tisdagkväll eller onsdag fm. Kramis!

2009-01-19 @ 23:04:20
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha va härlig de ser ut i tältet. va avis jag blir på Lina som fått göra ansiksbehandling. Hoppas ni mår bra. kram kram

2009-01-20 @ 17:47:04
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0