Nu är man igång....

Myspace Comment:  Hugs 15

Magnus , Boris & jag har precis kommit hem efter en långpromenad på 70 minuter !!!!
hur skönt som helst, men när man börjar komma mer i form så tar den rundan inte lika länge + att Boris måste ha pinkat sisådär en 50 gånger.....ja ja förhoppningsvis har vi kommit igång ialla fall.

Idag har jag varit på Birsta & fyndat med Emma & Mia, lite böcker & sså lite julklappar, jo det är sant, samt en kudde till Gustav. Vi hade jätte trevligt, vi började dagen med frukost på IKEA kl. 10



Hur mysigt & gott som helst, lunch på "donken" (sallad) blev det senare, sen har vi strosat i affärer & små shoppat lite, vi sa adjö kl. 15.10, de ni, tror aldrig jag varit på Birsta så länge ngn gång, hur som helst super trevligt, vi hann även med att planera lite ochså.....hi hi bla Ullaredsresa.

Jo just ja den här kokboken köpte jag, dock inte på rean

Omslagsbild: ISBN 9789172417250, Doktor Dahlqvists och Airams LCHF-Kokbok

Dr. Dahlqvist & Airams
LCHF-Kokbok

En annan kul grej idag var att min tandsköterska Anna-Lena hittade till min blogg, välkommen säger ju jag då, lite roligare hos mej än när jag kommer till dej.....nejdå jag blir alltid så omhändertagen, trots att dom inte tjänar några stora pengar på mej, då jag aldrig har några hål....peppar peppar.

Nej ärligt talat blev jag rätt slut av promenaden, känner mej faktiskt lite som den här damen:



Jo det är sant, så nu måste man komma igång med träningen & promenaderna igen !!!!

Ha det gott & natti natti

Kommentarer
Postat av: Anni

...å lyckosar! Vad jag önskar att jag fått hänga med på nåt sånt där roligt också! Det roligaste som hänt mig idag är att jag fått lösa in ett recept på apoteket...suck! Sånadäringa träffar bör man ha ofta så tror jag alla skulle bli lite piggare!

2009-01-21 @ 20:08:25
Postat av: Elin

Vilken mysig dag ni har haft :). har varit på stan med theresa jag och vi shoppade och myste oxå hehe:). kram kram

2009-01-21 @ 21:26:36
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Ja, tack för idag. Det var kanontrevligt att få tillbringa dagen med två av dom jag tycker mest om. :) Det här måste vi göra om - SNART IGEN. Kram så hörs/syns vi!

2009-01-21 @ 22:56:19
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: jonna

när kommer du på etic o kör ett rikgit pass? de är ju öppethus den här veckan och nästa. kom igen nu bettan;)

2009-01-22 @ 11:01:12
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Edsgårds Katarina :)

Kul Bettan! i år slog du mej med 2009 års julklapps inköp - har faktiskt inte handlat någon ännu.....

2009-01-22 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0