Nu är man på banan...

                   

...igen som "Willy fixare" i Bygg Lov brukar säga.

Känns skönt dvs man är som en människa liksom, Magnus har farit upp till Ö-vik för att hejja på Timrå tillsammans med Nicklas & Patrik, då passade barnen & jag på och hämtade thai-mat, jo jag vet att det är "synd" för mej, men det har inte blivit ngn ordning alls på maten unders dessa sjuka dagar.
Så det är väl bara att ta ny tag igen !!



Imrogon måste jag få ngn ordning på hemmet, för snart anfaller dammråttorna mej, sen ville Lina in till stan + att jag måste hinna med ett bad, man måste ju ta bort lite "päls" inför spa-weeknd.....man skulle få vara karl, tänk att bara få packa ner ett par badbyxor & dra, nej en annan håller så gott som på med ngn slags helrenovering av sej, samt en massa ältande varför man inte gått ner i vikt osv, och ni som känner mej vet ju att det räcker inte med en tandborste i bagaget....nej alla krämer, smink, hyvlar, pincetter, nagelfil, tork, platttång, nagellacker & sist men inte minst alla "bra att ha i fall att" saker. Någon som känner igen sej ???


Nej nu är det så att Nilsson hade bara tänkt packa en liiiiiten väska & fara iväg, döm om min förvåning så har jag lyckats pricka in helgen då SM i bla skidor går !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu skall man vistas på berget med en jävla massa hurtisar typ Kalla o gänget.......ja vad säger man, dom vill ju knappast
sitta i baren & surra en massa skit med mej ialla fall.
Det är tur jag har Magnus + att dom är nog ute i skidspåret när Nilsson rullar ner till frukosten.

Foto:

Ringde hotellet & pratade med dom om det är typ ngn kaos som väntar oss, på den planerade avslappnings helgen som vi ser framemot, klart det kommer vara mycket folk, men han trodde det kommer att vara lungt i spa:et & det var ju hur bra som helst, så vi får nog en myshelg ändå, man får ju inte glömma kameran & autografblocket....nu när man kommer stöta på eliten så att säga. Och har man tur kanske man träffar ex:et med fru där......hi hi hi

Som sagt man skall inte ta ut ngt i förskott, det har jag faktiskt lärt mej under dessa år jag varit sjukskriven, men mycket folk kommer det ju att bli & ngn havregryns gröt & proteindrinkar är jag icke intresserad av, nej tacka vet jag paraplydrinkar, onyttig mat osv (ja det är gott med onyttig mat).

See you soon

Kommentarer
Postat av: Mia

Det roligaste med att läsa din blogg är att jag "hör" din röst när jag läser inläggen. Och då blir det ännu roligare :) Du är HELT SUVERÄN på att skriva, Bettan!!! Tack för daglig underhållning. Och glöm alla måsten till helgen; ät, drick och NJUUUUT och tänk inte på vikten en endaste sekund. För det skulle inte jag ha gjort (...nu ljög jag igen...) KRAM PÅ DIG!!

2009-01-29 @ 23:35:45
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Annalena

Håller med föregående talare: Du är suverän att skriva Bettan!!! Har du funderat på att skriva en bok?? Tror det skulle bli en bestseller.

Ha en underbar helg nu- skit i hurtisarna. Kul med lite folk i baren. Vi var där en helg och var nästan ensamma på hela hotellet...

Kramar från Halta Lottas Krog...

Åh du... hälsa katten...

2009-01-30 @ 12:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0