Nyårsdagen och det okända



Ja idag har jag varit trött !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har mest legat & degat framför tv:n Har sett mitt favvisprogram: Det okända, dom körde ett slags "maraton" från kl. 11-19, men jag började och titta fr. kl.15-19, jag tror ju stenhårt på att det finns andar osv, eftersom jag själv har upplevt det och upplerver fortfarande, men inte lika som förra gången, kan berätta mer ang detta i ett senare inlägg.
För nu kommer det lite från gårdagen.

Vi var ju som sagt hembjudna till familjen Andersson, alltid lika trevligt & alltid lika gott.

Menyn bestod av:

Förrätt
Löjrom & tigerräkor m. tillbehör

Varmrätt
Helstekt oxfilé m den godaste potatiskaka jag ätit & grönpepparsås

Efterrätt
Hallon parfait

Ja det var hur gott som helst & till detta drack vi ju naturligtvis champagne & super gott Amarone vin.

Vi tackar fam. Andersson för igår & lägger ut lite bilder: (har fått tillstånd av värdinnan)

     

     

     

         

     

Ochså avslutar jag med en bild på "skatorna"



God fortsättning på det nya året önskar jag Er alla

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjusiga bilder! Ni ser ju ut att ha haft trevligt och ätit gott. Jag önskar er ett Gott Nytt År och hoppas verkligen att vi INTE ses i vassen till sommaren! :)

2009-01-01 @ 22:33:47
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Sarvelusen

Gott nytt år på er:-)

Ser gott ut & låter jättegott!

2009-01-02 @ 10:12:27
Postat av: Elin

Härligt nyår ni ser ut och haft. god fortsättning önskar vi er med. Lillen pratar fortfarande om "paketerna" hehe. kram kram

2009-01-02 @ 13:15:52
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Kattis

Sällan man skådar sådana vackra skator :)

2009-01-02 @ 18:20:33
Postat av: Mia

FYLLSKATOR!!! Hihi

2009-01-02 @ 19:01:29
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0