Sjuk !

Myspace Comment: Good Day 20

För det har inte jag...ligger nämligen i sängen, har dock inte feber trots att det känns så, men är trött, yr, konstig i halsen, rethosta, idag/natten är värre än igår....men jag blir nog frisk till helgen, då Magnus & jag skall bo på Södra berget i svit & med spa, vi fick ju presentkort av våra vänner på vårt bröllop/40 års-fest som vi inte utnyttjat ännu, längtar verkligen, men får ju hoppas att Magnus inte blir sjuk.....

Gull Emma var in på jobbet imorse & lämnade boken:

Hallon och hat

Så Magnus for förbi hem med den till mej, så jag hade ngt bra att läsa,
hoppas jag inte stressade dej nu Emma.
Men jag läser bara lite då & då, orkar inte sträckläsa.

För övrigt känner jag mej inge fräch & då menar jag: oduschad, ni skulle bara se håret.....fy fan, orkar ingenting & då menar jag ingenting !!!!

Nej slut & gnäll nu

Skriver ett trevligare inlägg när jag kryat på mej, men nu vet ni varför jag inte uppdaterat osv.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0