Snöig vovve

Myspace Comment: Wednesday

God morgon !

Passar på att skriva ett litet inlägg så här på morgonkvisten innan jag går & duschar.
Idag har jag ledig dag, & då blir det Birsta med Mia & Emma, vi börjar kl. 10.00 med frukost på IKEA
sen shopping & lunch, kul kul.

Ja som dom flesta vet så snöade det ngt riktigt "förbenat" här igår, riktig tösnö, precis när jag skulle ta en prommis till föräldramöte i Gustavs klass, men jag tycker det är riktigt mysigt när det är oväder, speciellt när det nu inte var så långt att gå....

Men sen finns det ju dom stackare som är tvungen att gå ut för att göra det nödvändiga....
Och då är det inte lätt att vara en liten vovve med lång lockig päls inte, så vi var tvungen att knäppa kort när han kom in, kolla in hans ben, som tur är finns det ju varmt vatten att skölja av med, för han frös.





Han tyckte inte om när jag & Lina fotatde, han liksom skämdes stackarn. 

Ja som sagt det skulle bli ett litet inlägg, för nu skall jag göra mej klar för dagen.

Mot Birsta !!!       

Kommentarer
Postat av: Annalena

Hej Bettan! Hittade din blogg gm Jeanette-Elin-Lina. Va duktiga ni är. Kul att läsa och vilken gullig vovve ni har!!! Jag är verkligen en djurälskare!!! Är sjukskriven på min 6e vecka. Har stelop vä fotled och är sjukskriven till 10/4. Nu har jag 6 veckor kvar med gips (med stekmarkering och sko)Så det blir mkt dator för min del. Hare´gott hälsa Lina också. Kram Annalena-Tandsyrra...

2009-01-21 @ 14:09:27
Postat av: Marie

Boris är väl för go.

Jag hörde att du gjorde Birsta i dag. Ringde och pratade med din man.

Med oss är allt bara bra. Hoppas att ni hade en bra dag i Birsta.

Kram

2009-01-21 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0