Lite av varje



Hej Hej

Jag kunde inte låta bli att lägga in detta kort som jag hittade på nätet, det var så ooootroligt likt när Lina var liten bäbis tycker jag, gud vad tiden gått fort....


Ja, det var ett tag sen lag skrev nu, har väl inte hänt ngt speciellt, jobbat, läst, sovit, känner mej nämligen inte kry, jätte ont i huvudet & kändes som jag hade lite feber i går kväll, hoppas det inte är ngt på gång,
det var jätte länge sen jag var sjuk.


Igår ringde vi & meddelade att Lina slutar med fotbollen, hon har spelat sen hon var 8 år tror jag, kändes lite konstigt, men hon tyckte själv det var ok, eftersom hon har en skada i sin höft, som definitivt inte läker av fotbollsträningar, vi skall sikta in oss på styrketräning istället, bra anledning att jag ochså masar mej iväg.

Igår fick vi spontan besök, av våra kära fd grannar, Nicklas & Katarina, jätte kul, saknar dom verkligen, men & andra sidan tror jag inte vi sågs så mycket oftigare när vi bodde grannar, jo kanske lite mer då, hur som helst jätte kul tyckte vi hela familjen. Satt & letade efter kort på dom, men dom flesta kort jag har är "papperskort", men några hittade jag iallafall.


Jag, Katarina & Sara, hon är ochså en fd granne

Ja osså här har vi Nicklas

Nu när jag satt & kollade in kort, så hittade jag ju lite annat ochså:


Magnus & Gustav, Bulgarien 2005


Gustav, Lina, mamma, faster, Janne & jag, Bulgarien 2005


Boris som pytte liten valp



Kevin & en "burnett" Lina Påsken -07 i Vemdalen


Vårt tidigare hus i Edsgården


Ett nöjt födelsedagsbarn, som äntligen fick en pangare 8 år tror jag han fyllde.


Jag i Bangkok


Sky bar, på hotellet Bayoki Sky (tror det stavas så ??) i Bangkok


Hotellfrukosten i Bangkok
   
Ja gud vad tiden går, i år har man ingen bröllopsresa till Thailand att se fram emot heller....snyft.

Nej nu skall jag fortsätta att läsa:

Smultron och svek  Vinbär och vemod  Hallon och hat

Jäg läser just nu Vinbär & Vemod, så nu Emma får du rappa på med sista boken Hallon & Hat !!!
Jätte bra böcker som utspelar sej i Östersund, handlar om en familj & dess vardag, hur bra som helst.

Tjinge ling !

Kommentarer
Postat av: Sarvelusen

Vad snygga vi är särskilt bruden ;-)

2009-01-13 @ 19:44:33
Postat av: Elin

Hej hopp! va kul att se lite bilder. men klart du ska ta och sy egna lampkjolar Bettan, du som kan. Själv lyckades man göra 2 och då e ju jag en nybörjare, dina kommer ju bli skitbra, snacka om att det finns pengar att spara. Ååå tror du inte jag vill åka till ullared, hade jag pengar skulle jag åka..

2009-01-13 @ 20:14:11
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

De där böckerna som du läser tillhör mina favoriter. Ville inte att de skulle ta slut. Kan tipsa om Sophie Kinsellas shopaholic böcker oxå om du inte redan läst dem!

2009-01-13 @ 21:48:26
Postat av: Kattis <3

Tänk gumman att vi kunde träffas utan att dricka vin....... har det någon gång hänt? asg. Vi måste ta en tjej kväll och njuta av den ädla drycket & prata en massa, massa onödigt! Kramisar

2009-01-14 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0