Fredag

Myspace Comment: Weekend 39

Hej gott folk.
Har väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev....har ledig dag idag, som jag hittills har utnyttjat med en långpromenad med Boris, ätit frukost, läst, och skall börja med lite städning. När Magnus kommer hem blir det en långpromenad till, såvida det nu inte "tok snöar" för det har nämligen börjat lite smått, trots att snöovädret som dom har lovat inte skulle komma förrän lördag em/kväll....ja ja i år kan vi inte klaga på att vi inte haft ngn vinter ialla fall.



Någon middag skall jag inte göra idag, för vi tänkte käka på O´Learys i eftermiddag, dom har after work, så för min del blir det en Cesar sallad m kyckling & utan krutonger & bröd + ramlösa citrus, de ni "nyttiga Bettan" då sen far vi väl hem för att hänga framför tv:n & Let´s Dance.

Det blir bara Magnus, jag & Gustav för Lina skall vara hos Farfar & Eva inatt,
Elin & Isak skall visst ochså dit,
Lina har beställt plankstek, tydligen är farfar´s myyycket godare än min....
Ja ja som ni förstår kommer det inte att gå ngn nöd på henne, när hon är hos världens bästa farfar,
för det är han.

Oj nu har jag precis pratat med Mia, hon ringde & surrade lite, vi pratade sisådär i 53 minuter,
hi hi så nu skall jag avsluta detta inlägg snart.

Imrorgon blir det väl en sväng upp till isladan eftersom Gustav har träning,
sen skall han på pyamas party på kvällen hos granntjejerna, något mer är väl inte planerat,
mer än lite långpromenader naturligtvis.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: sarvelusen

Trevligt med sms av dig på fredag kväll, mitt i "Rappakalja med vin och öl" det händer inte ofta att du messar,

du "bloggar" ju bara.

2009-01-24 @ 14:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0