Fredag kväll & lite funderingar

Myspace Comment: Weekend 24

Ja då var det äntligen fredag !!!

Denna dag har jag ängnat åt liiiite städning, & då menar jag faktiskt det, sen for Lina & jag till Birsta & för min del blev det 2 blusar & en T-shirt (ej på rea....) & Lina köpte ett par tights med fötter på Gina.

På Kicks köpte jag en chokladansiktsmask för torr hy, jo jag har det nu speciellt när jag varit sjuk....både Lina & Magnus fick "smaka" på den, snacka om att dom är lena (ja ochså jag förstås).

I övrigt är det inget speciellt som hänt, nääe han har inte ens varit ut på cykeln miljöinspektörn, så den stackarn har nog haft "fullt upp idag".....

Imorgon bär det av till eliterna, man kanske skall ta sej ett fyspass med dom i korridoren....

Hur som helst så vill jag bara tacka alla som läser & framförallt kommenterar mina lite ibland tokiga inlägg....förutom mina vänninor som kommenterar lite då & då, så är det hur kul som helst att min tandsköterska Anna-Lena följer mej & kommenterar, det som du & Mia kommenterade värmer verkligen.

Kanske man skall ge sej in i branchen & skriva en bok, ja jag lovar er med min bakgrund & mina rötter/släkt så kan det inte annat bli en bestseller, hänger du på Mia som min partner....du är ju ochså en sån som tycker om att uttrycka dej i ord,(kanske inte så mycket i bagaget som jag har.....) och med tanke på att Liza Marklund är på "gungit hav just nu" Ja tåls verkligen att funderas på i dessa finanstider......

Nej nu måste jag umgås med familjen, hör av mej på söndag med bilder osv från vår spa-weekend !!!!!

see youu  / mjauuu

Kommentarer
Postat av: gunilla nilsson

JA!

Känner mej verkligen träffad när det blir en bestsäljer, hoppas jag får en bra% hoppas på 50%.

Ja Elisabeth jag tror verkligen att du skule lyckas, men jag blir medskyldig, utan att jag har planerat det. Hoppas jag får konjungturläsa först och att jag får redegra storyn.



Kram Mamma

2009-01-30 @ 23:50:27
Postat av: Mia

En bok borde du absolut skriva, Bettan. En sann berättelse. Men kanske under pseudonym, isåfall...? Själv brukar jag säga att mitt liv är (eller åtminstone varit)som en DÅLIG FILM, så jag tror jag ska slå mig ihop med Måns Herngren och göra en film istället...vad tror du om det? Isåfall får filmen heta "Mitt liv - som en dålig film".

2009-01-30 @ 23:59:17
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0