Vardag !!

God morgon på Er

Gud vad skönt med vardag igen, men vi svenskar är aldrig riktigt nöjda, för snart börjar vi längta till
helger & ledigheter igen.

Skönast tycker jag nog är att barnen börjar i skolan igen & får lite rutiner osv, slipper
 man ha dom vaken hela nätterna....

På ta om skolan, så följde jag med Gustav till skolan imorse eftersom dom skulle få en ny lärare
(förra skall vara barnledig), och vad jag hört så skulle allt vara klart osv, men döm om min förvåning så kom det en "vikarie" som skall vara där veckan ut, då gick jag direkt till rektorn & hon meddelade att det hade ändrats hux flux i måndags & att hon ochså tyckte det var förfärligt, men lovade att den nya läraren skulle vara på plats på måndag. Tydligen så håller det på att flyttas runt bland skolorna & bara en massa strul, hon berättade även att 8 st tjänster på Gustavs skola skulle dras in !!!, fattar ni, det är ju inte klokt !!!!

Nej nu skall jag göra lite nytta på jobbet, annars drar väl "chefen" mej i örat.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag säger bara såhär: Timrå i ett nötskal. Men Timråborna kan ju fortsätta att rösta på Eva Lindstrand så blir det säkert ÄNNU BÄTTRE....hå hå ja ja!! ;-)

2009-01-08 @ 00:06:49
URL: http://ohmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0