Bubble Shooter & film



God kväll !

Jaa idag har väl inte hänt så fasligt mycket...jag sov till 10.45 idag, snacka om livskvalité, är ju som sagt fortfarande mycket trött, då jag har ätit allergitabletter sen mitten av mars, har fortfarande klåda över hela kroppen (ja inte när jag äter tabletterna) har varit hos läkaren 2 ggr utan att han kunnat konstatera vad det är, så han har skickat remiss till hud, skönt tyckte jag då, nu får jag snart bukt med eländet....Idag damp det ner i brevlådan att dom mottagit min remiss & att väntetiden är uppåt 3 månader....!!!!! Det innebär att jag måste äta tablettjävlarna i minst 3 månader till, fattar inte hur jag skall fixa detta, mitt uppe i en arbetsprövning, där dom skall försöka ställa ngn slags "diagnos" hur mycket jag klarar av att arbeta.....men va faan jag är ju trött för jämnan. Ja ja det är ett annat kapitel det.

En film har vi avverkat idag:

Changeling

Bra, men lite så där, byggd på en sann historia, joo men lite sevärd då.

Här kommer ett tips som jag & maken fördriver en hel del tid vid datorn....blir som ett gift, har ni inte provat detta så är det ett måste (ursprungligt tips fr Gustav)

http://www.spela.se/spel_/Bubble_Shooter.html

Det finns spelinfo om vad det går ut på, hur kul som helst,
bara för det måste jag berätta att Magnus högsta poäng är 271.000.....
kan ju säga som så att mitt högsta var 72.000 nånting.

Nej nu skall jag ansluta mej till film nr 2 idag:

Rosa Pantern 2 (+ Digital Copy) (2-disc)

Kanske inte direkt min humor....men man måste ju se vad det är.

Frid med Er !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0