Bättre sent än aldrig....



Japp då är den på plats....vi gifte oss för 1 år & 5 månader sen.
Så det har tagit tid må jag ju säga, men nu sitter den där, lite besviken blev jag dock,
eftersom jag hade röda & oranga rosor, dom röda blir ju naturligtvis mörkare, men dom roanga blev åt det rosa hållet....men det är ju inte den här damens fel, utan blomsteraffären skulle
sagt ngt eftersom dom visste jag skulle sandtorka den efteråt.
Men men, jag tyckte den blev jätte fin i alla fall jag.

Idag har vi fått mycket gjort, först for vi & gjorde den där "hemliga" grejen, sen hem för att visa lägenheten, fastnade verkligen för en, hoppas dom tar den. Därefter skulle Gustav träna & middag skulle lagas,
det blev hemgjord potatismos & falukorv.
Sen tog Magnus & jag en halv lång prommis med Boris, & nyss har vi varit & hämtat buketten.

Tidigare idag tog jag fram symaskinen för jag har en hel del kläder som måste lagas, fattar inte, tycker kläderna går lätt  sönder nu för tiden typ i sömmarna, mest på Gustavs kläder.

Imorgon är jag ledig, så då skall jag tvätta & försöka ta mej an kläd skrubben på övervåningen, men bara kanske.....har gruvat mej nog läng nu.

Nej nu skall jag sy lite innan Beck kl. 21.00

Ha en skön söndagkväll !

Kommentarer
Postat av: Kattis <3

Vad otroligt vacker buketten blev! Det där "hemliga" ni gjorde på f.m ........ lite nyfiken blev jag ju då, ge mig en ledtråd/ Kram

2009-03-22 @ 22:31:01
Postat av: Mia

Åhh va fin buketten blev! Ja, vi får väl se om man "måste" beställa en sådan nån gång i livet.......

2009-03-22 @ 23:06:36
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: gunilla nilsson

Jag tycker buketten ser helt fantastisk ut i sin fina ram.

Kram

2009-03-23 @ 06:38:16
Postat av: Elin

Superfint :)

2009-03-23 @ 11:07:20
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0