Blogg torka


Ja, här är jag igen !

Återigen har jag blivit efterlyst, & det tackar jag för, alltid kul när ngn saknar mej.

Som ni säkert förstår så har jag varit rätt så trött på dagarna när jag jobbat, men tänker säkert en del, hon har ju arbetsprövat tidigare typ hos Magnus....jo men där kände jag ju så gott som alla, & lite insatt var jag ju redan, och sist men inte minst så delade jag ju säng med min chef...

Där jag är nu är ju allt nytt, nya ansikten, typ 122 st, men allt är jätte kul, trivs verkligen, men det tar på att börja på ett nytt ställe, så därför har jag inte orkat blogga, men det kommer bli bättre.

Sen har jag haft en del med lägenheterna att göra, annonseringar, visningar, måste ta beslut om vem som får hyra osv, sånt tar ochså på krafterna, men nu ikväll kom hyresgästen vi valde & skrev kontrakt på 2:an, jag tror det kommer bli jätte bra, kändes kanon, så nu är det bara 5:an kvar att hyra ut.....

Denna film inhandlades idag:
DVD Film: Rallybrudar
"Rallybrudar"

I övrigt är det inte mycket mer som hänt känns det som.

Nu måste jag gå och titta på hockeyn, hur spännande som helst, hoppas dom vinner, men då blir det ju ingen hockey & barhäng för mej på lördag.....men det får man väl leva med, bara dom vinner.


Hej & hopp din gamle stropp

Kommentarer
Postat av: Cina

när ska du börja dela säng med din nya chef då?;) kul att du trivs, glad för dig!

2009-03-12 @ 19:32:50
Postat av: Mia

Kul att höra att du trivs på jobbet. Det är A och O i livet. Är det något jag varit med om så är det att vantrivas på jobbet och då blir man SJUK. Nu är jag frisk som en nötkärna, känns det som. Beror kanske på att jag känner mig trygg med alla läkarna inpå mig...hihi

2009-03-12 @ 20:23:46
URL: http://ohmammamia.blogg.se/
Postat av: Elin

ska bli spännande att få höra vart du jobbar nu :). 4\4 är det en söndag? isåfall kan nog hela lilla familjen :). japp klart hyllan hänger med den är ju sååå fin, har fått många komplimanger för den :) trevlig helg

2009-03-13 @ 17:20:32
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: brodda

Äntligen så kommer man in på denna sida. Hade ju tappat din blogg adress.

Du trivs ju verkigen det hör jag.

Kram

2009-03-13 @ 17:41:28
Postat av: Elin

ja jag såg sen att det var en lördag, nej nej det går jättebra jag e ledig, anders jobbar kväll, så han kanske kommer beroende på vilken tid det blir :), men jag och vild djuret kommer hehe kram kram

2009-03-14 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0