Fredag

Myspace Comment: Friday

Hello!

Ja ha då skall jag väl uppdatera lite då....som vanligt inte mycket som hänt.

Ledig dag idag, har varit till frissan & färgat, slingat, tonat & klippt mej, lite fattigare då....men det är det värt, bara jag slipper se mina gråa hår, för dom kommer med stormsteg känns det som
Så här blev resultatet:

     

Jag blev riktig nöjd.

För övrigt har veckan bestått av bakning & jobb.

Det är ingen som vet ngn snäll person som vill ha en eller två katter, vi har verkligen försökt, ringt & ringt till olika tänkbara, men det är väl svårt med vuxna katter har jag förstått, men dessa underbara varelser.....

 

Missen (svarta) född 2001 & Iris (röd/bruna) född 2003, dom är kastrerade / steriliserade samt id-märkt, utekatter & utmärkta "jägare". Vill bara försöka rycka i sista "halmstrået" innan,
för deras dagar är nu räknade.....

Nej nu skall jag göra ngn nytta, såsom att försöka få ngn helg här hemma, lat som jag blivit,
så blir det tacos här hemma ikväll.

Får se om jag orkar byta gardiner i helgen, börjar bli lite less på dom svarta i köket,  nu när vi äntligen börjat få vår så vill man ha lite ljusare, jag lägger naturligtvis ut bilder iså fall.

Ha en bra helg !

Kommentarer
Postat av: Annalena

sååå snyggt Bettan-

tänk när du blir lika gammal som jag , va många de grå blir... bara att JAGA dom...

Tråkigt med kissarna, är själv allergisk annars har jab nog varit sugen.

Ha en bra helg kram

2009-03-20 @ 17:30:42
Postat av: Mia

Tjena snygging!! Du blev ju jättefin i håret! Jag måste också till frissan för nu är det KRIS. Ska boka tid så fort som möjligt. Kram kram! Miss you! :)

2009-03-20 @ 19:16:08
Postat av: Marie

Lika snygg som anligt i håret. Roligt att läsa dina bloggar. Länge sedan jag var in och kolla.

Hoppas det löser sig med katterna.

Kram

2009-03-21 @ 07:39:19
Postat av: Sarvelusen

Fin i håret :)

2009-03-23 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0