Jag lever, men har lite sorg....

Myspace Comment:  Good Night 02

Lite trött är jag ju naturligtvis av alla intryck på nya jobbet, därför sover jag en stund när jag kommer hem, och därmed orkar jag inte blogga.

Men jag trivs hittills hur bra som helst, mycket är nytt, fast det roliga i allt är att i en administrativ tjänst så finns alltid en röd tråd (det finns det säkert i dom flesta tjänster), kuliga här är att jag har alltid ngt att göra, känns som den riktiga "arbetsplatsen"  hittills under min arbetsprövning, kanon !!!

Något mindre roligt är, att vi fick svar på Gustav´s provsvar.....
han visar tydlig allergi mot katt !!!!!...........jaha vad gör man nu då ??????? ngn som har ett förslag ???? finns det ngn snäll varelse som kan offra sej/eller vet ngn, vill ju helst inte ta bort dessa otroligt fina varelser:

"Missen"

"Katten Iris"

Ja vad säger man, Missen är född 2001, kastrerad & id-märkt, Iris är född 2003 steriliserad & id-märkt. hur mysiga & fantastiska katter som helst &sså dyker detta upp, dock inte bland det populäraste hos oss som familj....men vad gör man ?? Man vill ju inte avliva dem, utan att dom skall kunna få ett mysigt & trevligt boende, naturligtvis en bit ifrån oss (annars vandrar dom väl hem igen....)

Till ngt kanske roligare:
Idag for Magnus med Gustav & Lina till Boda Borg, dom var där kl.11.00 & kom hem strax före kl.19.00, absolut den roligaste & givande familje grej dom tydligen hade gjort !! (& då var ju inte jag med....????) TOTAL SUCCSE !!

Till ngt kanske mindre roligt:
Läste i min vän Anna´s facebook att Vincent, deras son hade brytit benet på 2 ställen.....familjen skulle dels, till vemdalen nu på sportlovet, & till thailand i slutet av Mars.....+ att det var ngn uttagning till tv-pucken.....ja vad faaaan säger man, lider med Er, men mina tankar går mest till stackars vincent !!! & naturligtvis till övriga familjen.
Ps. Magnus har försökt ringa Pärra, såg nämligen att han ringt ett flertal gånger. ds.

Nej gott folk, nu skall jag nog "knyta" mej, så jag är pigg imorgonbitti, då jag skall ta itu med alla arbetskläder åt ett "antal" anställda.

Kram kram & Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Beklagar verkligen att Gustav är allergisk mot katterna. Jag är ju oxå katt allergiker men när jag åker till Hugo så tar jag medicin. Men det är ju bara ibland, tror inte det är något alternativ att äta medicin varje dag.

Undulaten som jag hade fick vi ju göra oss av med pga av min allergi. Men den var så elak oxå så det blev ingen större förlust.

Hoppas det löser sig till det bästa! Kram Jeanette

2009-03-05 @ 12:12:58
URL: http://www.metrobloggen.se/kladdkakan
Postat av: nadja

Jag skulle gärna ta hand om er katter, men mamma skulle bokstavligen D Ö D A mig om jag kom hem med dom ;p

2009-03-06 @ 17:25:44
URL: http://gingier.blogg.se/
Postat av: Kattis <3

Du har så rätt så min dotter - första gången du förstår vad jag säger - underbart, det finns hopp <3 Tre katter & två hundar och en massa hårlöss räcker hi..hi

2009-03-11 @ 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0