Rysar måndag (kväll)



God morgon !

Idag får ett kort på mor & dotter pryda min blogg, blir lite less på sidan som jag laddar hem bilder ifrån, för rätt som det är plockar dom bort bilden & ersätter den med ngn standard "hitte på".

Hur som helst så var det ett tag sen igen nu, vet inte har/är liksom mycket nu föt tiden, jobb, lägenheterna, hemmet & vette håken vad det är med mej nu för tiden, är sååååå jäkla trött, går runt & jäspar i tid & otid, hoppas det ger sej för så här kan jag bara inte gå runt & känna....

Jaa lördagsmatchen tänker jag inte gå in på, var så deppad (& trött) så jag knoppade 21.30 på lördagkväll....

Nya tag idag !!! vet inte om jag pallar att se matchen....det blir nog detta istället för mej:
19.30 Halv åtta hos mej
20.00 Annorlunda familjer
21.00 Spårlöst

Alltså detta är det enda positiva med måndagar, super kväll framför tv4, allvarligt, jag törs inte titta på matchen, snacka om fegis, men jag blir så upprörd/berörd att jag inte mår bra.

Idag skall jag baka några sorter, Lina fyller ju snart 16,
så vi har bestämt oss för bla olika muffins

Dessa  formar har inhandlatds på Lagerhaus 29:- för 100 st.

Igår var Lina & jag i Birsta (igen...) det var Lina som skulle handla lite kläder, det blev en vår jacka på Stadium samt tights & linne på Gina, därefter for vi hem & såg på Rallybrudar & Beck,
tyckte väl att Rallybrudar var så där.

Nej nu tänkte jag göra mej iordning, tänkte ev ut & leta nya gardiner till köket,
får se om det blir lite påskinspirerat




Heja Timrå !!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

se där ja lite blogg inlägg :), ja jag ska väl inte säga nåt hehe. vilka fina muffinsformar måste nog oxå köpa dem, och billig var de ju :). ja herregud snart 16 år!! hur fansens gammal är jag då?! kram kram

2009-03-16 @ 11:52:08
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Kattis <3

Fegis .... nu kollar du Timrå matchen och skriker ut ditt stöd och kastar förbannelser över Jönköpingarna !

2009-03-16 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0