Våffeldagen

Våffla

VÅFFLOR!

japp det har vi ätit till middag med min hemgjorda hallonsylt & grädde, våffelsmeten var
naturligtvis hemgjord & därmed inge "hitte på mix"
Magnus & jag kompl. med soppa & bröd, kan ju inte påstå att det är middagsmat
med våfflor, men ungarna älskar det.

I övrigt då...jaa inge nytt på fronten, mer än att vi på Gustavs önskemål skjuter upp avlivningen av våra älskade katter tills i slutet på april, vet inte varför men han vill nog få lite distans till det hela tror jag, för han blev sååå lessen när vi berättade igår att vi beställt tid hos vetrinären som nu på fredag, har aldrig sett honom så lessen förr tror jag, t.o.m storasyster tyckte synd om honom,
både Gustav & jag grät oss till sömns igår kväll.


Här ligger våran lill "primpessan" Iris & vilar.

På jobbfronten är det lika kul & trevligt, trivs verkligen, känner att jag börjar få mer rutiner i min vardag igen.

Idag kom jag på 2 jätte bra presenter till Lina som fyller år på tisdag, har redan köpt några, men det här kommer slå allt hoppas jag. Inte klokt vad tiden går, idag för exakt 16 år sedan gick "tiden ut" alltså den magiska dagen tyckte man för då var det nära, men jag fick vänta 6 dagar till,
gick över lika många dar med Gustav ochså.


Här är Lina & Gustav 10 & 5 år, midsommarafton ute på spikarna


Här fyller Gustav 5 år


Lina 10 år, gjorde slingor i håret för första gången
(nu blir nog tonåringen tokig på mej för jag lagt ut detta kort)


Lill trollet, lyste alltid en massa bus i ögonen


Nervös Lina på flygplatsen inna hon for på språkresa till england 2007, 14 år gammal 
ännu mer nervös & gråtande mor kan jag lova er.


Spänd Gustav på High chaparall 2007, sitter & väntar på att "rånar tåget" skall gå


Nöjd & svettig Gustav strax inna dom stängde, här tillsammans med några ur bröderna Daltons


Lina & Gustav på Leksand sommar land 2004


Gustav & jag på väg till målgången när Magnus simmade Vansbrosimningen 2004


Lina 11 år (lika gammal som Gustav är idag)


På arlanda på väg till Bulgarien tillsammans Med faster Marianne & Janne, 2005 tror jag det var.


Far & son


Lina har shoppat kläder.


En liten drink innan det bär av till restaurangen, Mamma, Janne, Marianne, Lina & jag,
Magnus är fotograf tror jag & Gustav är väl vid ngn dator.


Oj nu blev det många kort, tänkte lägga ut på barnen när dom var riktigt små, men tyvärr hade vi ingen digitalkamera då, & jag orkar inte "knäppa" på dom korten just nu. så jag bjuder på dessa istället.

Nej nu är det snart "halv åtta hos mej".

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Kattis <3

Vilka fina foton på barnen..... bild serien avslutade som sig bör med Bettan och en drink i högsta hugg :)

2009-03-25 @ 22:38:02
Postat av: Elin

Gud va små de var hihi så fina. ursh och fy för detta med katterna för står er sorg. kram på er

2009-03-26 @ 22:31:55
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: jonna

åh gud vad jag älskar kortet på gustav i "soffan". fjärde kortet uppifrån. han var så söt där skulle kunna äta upp han:D

2009-03-26 @ 22:35:55
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0